/*/* */ Sex Hikayeleri, Sikiş Hikaye, Seks Hikaye, Sex Hikaye -->
Bornocu Ersan 15 Ocak 2019 Salı

Amca Kızı İle Yazlıkta Sikiş Deneyimi

Kocaman görünüyordu. İstemsiz bir şekilde, amcakızımı yazlıkta sikdim sanki yalnızca varlığıyla beni köşeye sıkıştırıyormuş gibi bir adım geri gittim. İriydi, en az 1 .9 0 cm . boyundaydı ve istediği her şeyi elde etmeye alışkın olduğu izlenimi veriyordu. U zun kollu, inci beyazı gömleği ve üzerine dikilmiş gibi görünen siyah pantolonuna rağmen, yerine sığamayan bir havası vardı. Kaslı ve yapılı bedeni zam anından önce gelişmiş gibi görünüyordu. Elindeki kâğıda son bir kez baktı, ardından katlayıp arka cebine soktu.

 Ahmet dedim . “Y eni...” “Yeni aşçı” diye araya girdi gülümseyerek ve cümlemi tamamladı. Kendini tanıtırken çaktırmadan beni süzdüğünün, çiçekli eteğimi ve pembe kaşmir kazağımı inceledikten sonra yüzümde hafifçe durakladığının ve orada, birçokamcakızımı yazlıkta sikdim insan gibi esrarengiz bir şey gördüğünün farkındaydım. Yine çoğu insanın yaptığı gibi, beni gücendirmemek adına merakını maskelemeyi başardı. Bir ayının pençesi gibi görünen büyük ve kaba elini uzattı. Tenine dokunduğumda hiç beklemediğim bir şey oldu.

Dileği ile ilgili bir şeyler söyledi, sonra döndü ve arabasına doğru yürümeye başladı. Yavaş, esnek ve uzun adımlarla sanki bastığı topraklar ona aitmiş gibi, kendinden emin yürüyordu | i bu durumda öyleydi zaten. Onu yakında tekrar göreceğimi bilmeme rağmen bu amcakızımı yazlıkta sikdim telaşlı ayrılışıyla paniğe kapıldım. Sanki parmaklarımın ucundan kayıyordu. Kimliğime dair hiçbir ipucu olmadan geçen bunca yıldan sonra ondan bu kadar çabuk ayrılmak istemiyordum. “Bekle!” diye seslendim ve o anda sesimdeki çaresizliği duydum. İrkildim, daha dikkatli olmam gerekiyordu. H ata yapmayı göze alamazdım. Dönüp yüzünde şaşkın bir ifadeyle bana baktı ve “Ne?” der gibi başını hafifçe yana eğdi.

O sırada rengârenk bir kuş cıvıldadı ve havalanıp park yolunun karşı ucundaki bir başka ağaca kondu. Daha önce fark etmemiştim ama o ağacın altında büyük, kahverengi bir Alman çoban köpeği yatıyordu. Başı ön patilerinin üzerinde, bizi izlerken kuyruğu yeri dövüyordu. ahmet bekledi. “Birkaç dakikan varsa...” dedim sonunda ve kollarımı iki yana açıp etrafımı işaret ettim. “Henüz araziyi gezme fırsatım olmadı.” Bir an tereddüt etti. Gözlerinde sakin,amcakızımı yazlıkta sikdim duygusuz bir ifadeyle bana bakıyordu. Pantolonunun ön cebindeki anahtarlarına uzandığını duydum, sonra onları çıkardı ve bir karar verdi. Elbette dedi arabanın kapısını açıp “Seni hızlı bir tura çıkarayım” dedi.
sex hikayeleri




Bu yazı ; Bornocu Ersan Tarafından yazılmış olup, , , , kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS 2.0 . ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!

0 yorum for " Amca Kızımı Yazlıkta Siktim "

Cevap Bırakın

Translate