/*/* */ Sex Hikayeleri, Sikiş Hikaye, Seks Hikaye, Sex Hikaye -->
Bornocu Ersan 12 Ocak 2019 Cumartesi

Merhaba adım gamze 25 yaşındayım.eşim ile daimi kavga halinde olmam beni ister istemez evimden ayrı düşürüyor. Esşim ile kavgali olmasam bu evde bir dakika bile durmam. 2 tane çocugum olmasa bu adamın kahrını hayatta çekmem. Bu sebeblerden dolayı ben eşimi rahatlıkla ve zevkle aldatan bir kadın oldum. Kocamda bulamadığım sevigiyi huzuru artık başka erkeklerde arıyorum. Bu arayışlara girme ebebimi biraz daha açıklayayım sizlere . Eşim benide çocuklarıda sürekli döverdi çok şiddet görüyordum. Her akşam eve serhoş gelirdi artık dayanamıyordum. Eşim bize hayatı zehir ediyordu resmen.

Ne zaman ben senden ayrılacagım desem bir daha dayak yiyordum. Arada çocuklarımda kaynıyordu ve ben buna sinir oluyordum.Artık sabrım bitmiş tükenmiş hale gelmişti ne yapacağımı bilmiyordum.
komşularımın yardımı olmasa benim ayakta duracak hallim yoktu.param olmadığı için çocukların ihtiyaclarını karşılama olanağım bile olmuyordu. Bakkal dahi bana veresiye alışveriş yaptırmak istemiyordu yaptırmıyorduda. Tekrar bakkala gittim ve ekmek istedim veresiye. Oda bana dediki o kacan olacak ibne gelsin önce borcunu ödesin dedi.

Bende ihtiyacımız var karnımız aç lüt fen ver dedim. Bana şöyle bir baktı sana istediğini veririm ama bir şartla dedi. Aklımdan geçen başıma gelmez inşallah dedim ve sordum nedir o şartın diye. Çok azdığını ve beni sikmek istediğini söyledi. Bende olmaz dedim Ama bir yandanda kadınlık duygularım öne çıkıyordu. Bakkalın teklifini kabul ettim ve odaya geçtik. Arka Tarafgta odası vardı.
direk yarra çıkardı elime verdi. Bende biraz okşadıktan sonra ağzıma almaya ve deli gibi sakso çekmeye başladım. Bakkal kendinden geçmişti neredeyse ağzıma boşalacaktı.

Artık dayanamıyorum arkanı dön de içine gireyim dedi. arkamı döndüm birden soktu bende bağırmaya başladım yavaş dur dedi mahalleliden birisi bizi duyacak rezil oluruz dedi. Oda evliydi ve 2 öçocuk babasıydı. Derken 10 15 dk sikti beni ve 2 posta attı bana. O zamandan beri bakkaldan para ile alışveriş yapmam kendimi siktiririm bedavaya alırım hatta üstüne para bile alırım.


Bu yazı ; Bornocu Ersan Tarafından yazılmış olup, , , kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS 2.0 . ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!

0 yorum for " Sex Hikayeleri 25 lik azgın kız "

Cevap Bırakın

Translate