/*/* */ Sex Hikayeleri, Sikiş Hikaye, Seks Hikaye, Sex Hikaye -->
Bornocu Ersan 20 Ocak 2019 Pazar

Bigün arkadaşıma kalmaya gitmiştim. Ben arkadaşım ve ablası vardı 3
kişiydik. Gece için içki almıştık yemekler herşey hazırdı ablası herşeyi
hazırladı aksam oldu bayağa içtik herkesin kafası güzel olmaya
başlamıştı. Arkadaşım ben fenayüm dedi yatmaya gitti. Bizler ablasıyla
kalmıştık pek birşey konusamıyorduk benim aklıma her süre yanımda
taşıdım azdırıcı damla geldi. Bir içki daha içer misin dedim evet
olabilir dedi. Mutfaga gidip içkisini hazırlarken içine azdırıcı
damladan döktüm. Götürdüm bir güzel içti hepsini merakla beklemeye
başladım bi yandanda dostum uyanmasın diyordum içimden ben içkinin
etkisiyle biraz uyuya kalmışım gözümü ufak araladımki ne göreyim
arkadaşımın ablası amını parmaklamaya başlamış ama o kadar zevke
gelmişki beni bile farketmiyordu. Gözümü kısarak onu izliyordum bi türlü
kalkıp ne diyceğimi bilemiyordum. Aniden cesaretle birden ayaga
kalkıp üzerine yürüdüm dur napıyorsun dedi bende senin istediğini
yapıcam dedikten sonrasında birden dudağına yapıştım delice öpüşüyorduk
arkadaşımını unutmuştum bile napıyor kalkar mı yatağından diye hiç
aklıma bile gelmiyordu yarı çıplak olan ablasını tamamiyle soydum ve o
daracık ve güzel amcığına bir seferde girdim ses çıkmasın diye ağzınıda
elime kapatmıştım. 15 dakika kadar duraksamadan siktim ayağa kalktıgımda
hala yerde yatıyor bir kere daha isterim diyordu kısık sesle içerden
arkadaşımın banyoya girdiğini anlayınca derhal toparlandık ikimizde
aslabirşey olmamış gibi geceye devam ettik fakat ablasıyla arada
gorusuyoruz ve hala hiç doymak bilmiyor 🙂 azdırıcı damla sağolsun o
gecemizi güzel geçirtti.

sex hikayeleri
sex hikayeleri

Bu yazı ; Bornocu Ersan Tarafından yazılmış olup, , , kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS 2.0 . ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!

0 yorum for " Arkadaşımın Ablasını Cayır Cayır Sikiyorum. "

Cevap Bırakın

Translate