Bir okurumuz anısını paylaşmış. Biz de yayınlayalım dedik. Boşaltan hikayeleri okuduktan sonra siz de anınızı paylaşın başkaları da yararlansın :)
ben orta sondaydım ve 2. döneme qeçtik ve ben kız arkladasımdan yeni ayrıldım hayat yanlızken çok sıkıcıydı..bizim sınıfa yeni bir kız qeldi..ben o kızla çıkmak istemiştim ama pek istekli deildim aslında sonra ona çıkma teklifi edecektim ama öğrendimki onunla en iyi arkadasım çıkıyormus ben kankamı kırmak istemiyordum..aslında benim o kıza çıkma teklifi edeceqimi duysa hemen auyrılır ve benim onunla çıkmamı isterdi..ama ben kankama söylemedim ve içime atdım..birqün kankama dedimki(kardesim senin kız arkadasınla bi konusabilirmiyim)dedim oda (sprduqun kabahat kankim)dedi ben kızı aldım ve bos bir sınıfa qeçtik ben dedim(senden çok hoşlanıyorum ve seninle çıkmam istiyorum ama sen benim en iyi arkadasımla çıkıyorsun)dedim oda bana(ben ondan ayrılacaqım zaten)dedi ve sınıftan çıktı..ben bunu duyunca çok sevindim ama biryandan kankimin kız arkadasıyla ayrılmasına sebep olduqumu sandım..her neyse bunlar ertesi qün ayrılmıslardı biz kızla her okul çıkısı beraber konusurduk..ben kıza teklif edecektim ama kankime ayıp olur diye biraz bekledim aradan 2 hafta qeçti ve biz yine konusurken ben kıza (benimle çıkmak istermisin)diye sordum kızda evet)dedi..bunun duyulmasını istemiyordum..birqün kankimi alıp konusuyorduk ben en sonunda söledim o kızla çıktıqımı ve rhatladım kankimde benim eski kız arkadasımla çıkıyormus..birqün ben bu kızı ewe çaqırdım oda qeldi biz biraz oturup konustuk ve daha sonra kız bana daha önce hiç öpüstünmü diye sordu bende hayır dedim oda bende öpüşmedim dedi ve beni öpmeye basladı biz artık her fırsatta sewişiyorduk öpüşüyorduk..
Yorum yapın hayatınızın sikişmesini yakalayın.


